?

Log in

No account? Create an account

Previous Page | Next Page

#108



Oh, how the tables have turned for Kimono! But hey, what a find! Classic Neal Adams. :D



Kimono's Townhouse is having a fundraiser! I'm building new environments for the comic, so readers can venture outside the townhouse. Help Minty and Kimono pay the bills by going to our tip jar page. Your donation can be for any amount. In exchange for your generosity, you'll receive some nifty wallpapers for your desktop:



Some of you have already donated, and I will be emailing you shortly so you can receive your gift. Thank you in advance!

Edit 14 March 2009: Voting links replaced
KT Voting Portal

KimonosTownhouse.com


Comments

( 37 comments — Leave a comment )
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
jcdrainville
Jun. 4th, 2008 08:37 am (UTC)
Yay! This makes me want to visit my local shop... scary, smelly gamers and all.

(Also, I've finally started reading Fables so the Mundane comment had me giggling! Kimono's a Mundy!)
kimonos_house
Jun. 4th, 2008 03:39 pm (UTC)
It's a great series, isn't it? :D I've actually heard geeks describe non-geeks as mundanes. Oh, geeks.
cyraniccals
Jun. 4th, 2008 11:29 am (UTC)
Haha. It's about time Kimono saw a comic shop. Hey, does Minty like any Jhonen Vasquez comics?
kimonos_house
Jun. 4th, 2008 03:46 pm (UTC)
Nah, there's not a gloomy bone in Minty's body. ;)
marzipan9
Jun. 4th, 2008 01:55 pm (UTC)
oh, that was an awesome one. GAMER SMELL, OMG. I used to go get MtG cards at a game shop, and it just had this weird mildewy-old-funktified smell to it. GAMER SMELL.
kimonos_house
Jun. 4th, 2008 03:48 pm (UTC)
Yes! Mildewy and body odory, with a hint of old food. We walked by a Magic tournament at a comic convention once, and it outright stank. The tourny was roped off, and the gamers were some distance away, but the people in the booths nearby were complaining about it. XD
ded_grotty
Jun. 4th, 2008 02:06 pm (UTC)
LOL!!!!! "What's that smell?" "Gamers." Oh, how true, how true!!!Holy crap, they can marinate a stink in a comic book store.

An' lookit the itty teeny comic book displays! (squee)
kimonos_house
Jun. 4th, 2008 03:49 pm (UTC)
I can vouch that, once that smell sets in, it never goes away.

I spent all day making those displays! *cross eyed*
musewrangler
Jun. 4th, 2008 02:12 pm (UTC)
LOL, what's that smell? I've never been in an actual comic book shop, but I can imagine...

Heh heh, mundane. ^_^

(Psst, I just noticed some repeating text on the tip jar page. Just a heads up!)
kimonos_house
Jun. 4th, 2008 03:38 pm (UTC)
The smell, it lingers. Long after the tournaments were done, our tourny room still smelled. And the stains! Who knew Mountain Dew would leave stains?

(OMG, thank you! I wrote up that page at 2:30 this morning, so I was driving drowsy.)
myladysilver
Jun. 4th, 2008 02:40 pm (UTC)
::giggling:: This one is really cute. Once again, I am astounded at your collection of miniature items...
kimonos_house
Jun. 4th, 2008 03:49 pm (UTC)
Thanks! I worked all day on those. :D
sammywolf
Jun. 4th, 2008 03:24 pm (UTC)
:D This has to be one of my favourites!
All of Kimono's questions...its like when I take my 'Mundane' friends to Forbidden Planet XD
kimonos_house
Jun. 4th, 2008 03:50 pm (UTC)
It must be like stepping into another world for a mundane. :P
(no subject) - sammywolf - Jun. 5th, 2008 10:31 pm (UTC) - Expand
htbthomas
Jun. 4th, 2008 03:51 pm (UTC)
LOL, you know how much I love it when Minty breaks out her geek-fu. :D
kimonos_house
Jun. 4th, 2008 03:53 pm (UTC)
I thought it was time Kimono sees how it feels to be the one asking all the questions. ;)
kidamy
Jun. 4th, 2008 04:01 pm (UTC)
Oh man, Misty is just like my boyfriend:

"Um, honey, why is everyone staring?"

"Wha...? Oh, I think it's been awhile since they've seen a real woman. Now, pretend you're looking at stuff. They can smell fear."

"Well, I can smell SOMETHING, but it ain't fear."

"SHH! They've killed for less!"

kimonos_house
Jun. 4th, 2008 05:27 pm (UTC)
LOL!
banglesau
Jun. 4th, 2008 04:50 pm (UTC)
They make tiny comic books???

Ahhhh so its the gamers that smell in comic books, I thought it was nerd sweat.... from the comic geeks, not the gamers!
kimonos_house
Jun. 4th, 2008 05:28 pm (UTC)
Well, I make tiny comic books. ;) There are definitely some comic geeks who lack in the hygiene department, but in my experience, gamers are worse. They sit and stew a lot. o_O
(no subject) - banglesau - Jun. 5th, 2008 01:44 am (UTC) - Expand
jupiternwndrlnd
Jun. 4th, 2008 06:11 pm (UTC)
bahaha! gamer smell...
and "is that guy looking at me" "probably" *snort* ...all eyes on the female O.O

<3 that Minty found a Batman she was hunting - I got a new ringtone from Power Puff Girls 'you can't just BUY superpowers!'..'OhYEAH! Tell that to BATMAN!' and have been driving my co-workers loopy with it *evil grin*
kimonos_house
Jun. 5th, 2008 02:51 am (UTC)
...all eyes on the female O.O

I love that Minty didn't even look before answering. :D
ryusmom
Jun. 4th, 2008 10:28 pm (UTC)
*giggles* Absolutely brilliant!

I love the fact that when Kimono is asking about the smell, she's looking at *us* >:)
kimonos_house
Jun. 5th, 2008 02:51 am (UTC)
LOL! You know, I didn't even think about that!
jellostar
Jun. 4th, 2008 11:55 pm (UTC)
*lol* This was fantastic! Love Kimono's questions. Especially "what's that smell". Brilliant! :D

The poses you used worked perfectly. :) Little comic book, now that is awesome! :D
kimonos_house
Jun. 5th, 2008 02:52 am (UTC)
Aww, thank you! I love that little comic book. It's a Ra's al Ghul story! ^_^
rena_librarian
Jun. 5th, 2008 12:31 am (UTC)
Hahaha, mundanes! One of the interviewees on the special features of the Ringers documentary used the word and I've been spreading it ever since.

It's oddly well-timed, too, with Octopus Pie's current storyline.

Kimono actually looks scared of the guy checking her out, lol, which makes me think of this somehow...
rena_librarian
Jun. 5th, 2008 12:41 am (UTC)
And OMG, I just went to your donation page and saw Free Rice advertising on there! Best. Game. Ever!
(no subject) - kimonos_house - Jun. 5th, 2008 02:53 am (UTC) - Expand
(no subject) - rena_librarian - Jun. 5th, 2008 05:40 pm (UTC) - Expand
(no subject) - kimonos_house - Jun. 6th, 2008 12:35 am (UTC) - Expand
(no subject) - rena_librarian - Jun. 6th, 2008 08:34 pm (UTC) - Expand
claymwhore
Jun. 5th, 2008 11:56 pm (UTC)
I love how Weezer is playing. Uber-nerd music. I love ittt!!
kimonos_house
Jun. 6th, 2008 12:36 am (UTC)
"In the Garage" is the best comic shop song ever!
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
( 37 comments — Leave a comment )

Kimono's Townhouse

Kimono's Townhouse is copyright Dava Butler. My Little Pony and all related characters, including Kimono and Minty, are copyright of Hasbro, Inc. All other characters are copyright of their respective owners. This site has no affiliation with Hasbro, and no infringement of its properties is intended.



Site Meter



Powered by OhNoRobot.com


Latest Month

July 2014
S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Powered by LiveJournal.com
Designed by Ideacodes