?

Log in

No account? Create an account

Previous Page | Next Page

#120



Aheh... I dug through my back-up stories. :P Dumb Bunny is a real character. It's true! She's terrifically strong and she's related to Angel from "Angel and the Ape." Er... more obscure characters. o_O



Announcement! You may be interested to know that there is now a KT Fan Club, right here on LiveJournal. Take a peek at mlp_townhouse! Many thanks to banglesau for taking the reigns and making it awesome. ^_^

Announcement II! There will be an extra comic on Monday. Don't miss it!

Edit 14 March 2009: Voting links replaced
KT Voting Portal

KimonosTownhouse.com


Comments

( 17 comments — Leave a comment )
rena_librarian
Aug. 20th, 2008 07:42 am (UTC)
OMG FIRST!!

I love the expression on Mintbat in panel 3.

1, 2, C, and 4? Lol. I suppose it beats A, 2, and D, like one of my friends always used to say.

Yay fanclub!
el_loco_dement
Aug. 20th, 2008 07:43 am (UTC)
XD omigoddy! Dumb bunny minty is so cute!
hotclaws
Aug. 20th, 2008 09:47 am (UTC)
I think I'm in love with Mintbat.
ingaborg
Aug. 20th, 2008 11:09 am (UTC)
Great to see Dumb Bunny in action! The Inferior Four is my favourite superhero group.
sammywolf
Aug. 20th, 2008 11:42 am (UTC)
Lol! I think everybody makes lists like Minty at one point in their lives. I'm pretty sure I have done.
Minty really needs to get herself a new dream fairy...
madripoor_rose
Aug. 20th, 2008 11:52 am (UTC)
Dumb Bunny! I loved the Inferior Four!
viennawaits
Aug. 20th, 2008 01:09 pm (UTC)
I just love Batmint episodes. Her little mask is so damn cute!!
desertsunflower
Aug. 20th, 2008 03:13 pm (UTC)
Hee hee, funny. ^_^ Boy, she must have had some weird supper to make her have such a bizarre dream. :P
musewrangler
Aug. 20th, 2008 03:25 pm (UTC)
Minty, the Dream Fairy's just cutting down on dream production costs by having you play all the parts! XD
kimonos_house
Aug. 20th, 2008 09:01 pm (UTC)
Seriously! I mean, look at how cheap the set dressing is! :P
jellostar
Aug. 20th, 2008 07:05 pm (UTC)
Poor Minty. Her dream fairy just doesn't seem interested in cutting her some slack. Maybe one day she'll get a good dream again or have fun hunting her dream fairy down. ;)

Love the fourth panel. The expressions are perfect for all of them. :D
kimonos_house
Aug. 20th, 2008 09:03 pm (UTC)
Maybe one day she'll get a good dream again or have fun hunting her dream fairy down. ;)

LOL! The Dream Fairy better get a good running start!
starplacetower
Aug. 20th, 2008 10:10 pm (UTC)
That is awesome.

-Thorn
banglesau
Aug. 21st, 2008 12:12 am (UTC)
lol, poor Minty!
sailorpeachy
Aug. 21st, 2008 12:41 am (UTC)
I have never heard of this Dumb Bunny....I must look this up.... Ok I did Curiosity has been taken care of. Ya know I've been meaning to ask this when are we gonna get another cooking with Superman episode??? I think we need one with He-Man as the guest of the show... But a new comic on Monday? W00T! I can't wait!
kimonos_house
Aug. 21st, 2008 12:46 am (UTC)
I do have some more CWS in store. ^_^ But we just had one last month!
apathetic_damp
Sep. 24th, 2008 08:30 pm (UTC)
OMFG dumb bunny.

I totally forgot about dumb bunny.

you are talking about the inferior 5, right?
( 17 comments — Leave a comment )

Kimono's Townhouse

Kimono's Townhouse is copyright Dava Butler. My Little Pony and all related characters, including Kimono and Minty, are copyright of Hasbro, Inc. All other characters are copyright of their respective owners. This site has no affiliation with Hasbro, and no infringement of its properties is intended.



Site Meter



Powered by OhNoRobot.com


Latest Month

July 2014
S M T W T F S
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Powered by LiveJournal.com
Designed by Ideacodes